Späť na výpis referencií

Zefektívnili sme procesy reklamačného oddelenia

HELCEL nábytek s.r.o.
OdborE-commerce
Obrat201 miliónov Kč
Užívateľov45
Viac o firme
Rodinná firma Helcel nábytek bola založená v roku 1991 a sídli v Těrlicku u Havířova. Zaoberá sa predajom prevažne veľkého bytového nábytku, ako sú sedačky, postele alebo celé spálne, v sortimente však majú aj menšie kusy. Spustenie e-shopu významne navýšilo počet položiek v sortimente, aktuálne sa jedná o viac než 40 000. Firma Helcel Nábytek predáva sortiment v Českej republike a na Slovensku a prebiehajú prípravy na rozšírenie predaja tiež do Maďarska. Od roku 2022 sa spoliehajú na K2 ERP.
Od roku 2022 s K2 ERP


45
uživatelů

6 700
paletových pozic

100
vyskladněných palet denně

Rozsah implementace K2 v HELCEL nábytek
Firma HELCEL úspěšně implementovala K2 ERP, který nyní pokrývá celý provoz firmy od skladů přes účetnictví a mzdy až po napojení na jeden externí a jeden K2 e-shop, ceníky, WMS a reklamace. Díky tomuto kroku získala HELCEL novou úroveň efektivity a řízení svých procesů, což umožnilo rychlejší reakci na potřeby trhu a zákazníků. Implementace K2 ERP přinesla do firmy celou řadu výhod, včetně snížení nákladů, zefektivnění komunikace a zvýšení kvality poskytovaných služeb.

Zajímavosti z implementace K2 ERP
  • Implementace K2 ERP probíhala při stěhování firmy do nového distribučního centra.
  • Ve skladu a expedici zavedeny čtečky čárových kódů.
  • Objednávka na e-shopu se může skládat z několika karet zboží. K2 ERP důsledně hlídá související šarže (například odstín látky) a jednotlivé komponenty objednávky.
  • S objednávkami nesouvisí jen sklady, ale kompletní logistika prodeje – jak pro interní, tak i externí přepravu.
  • Došlo k optimalizaci a zefektivnění procesů reklamačního oddělení.

„Při vychystávání dochází ke dvojí až trojí kontrole zboží před vlastní expedicí zákazníkovi. V každé fázi přípravy jednotlivých balíků je možné zboží dohledat a kontrolovat. Podařilo se snížit počet reklamací a zrychlit jejich vyřízení.“
David Huser, projektový manažer K2


Nedávno jsme otevírali nové distribuční centrum a s tím souvisela nutnost investice do nového robustního softwaru – řešení, které nám zastřeší veškeré firemní procesy. Software K2 je v našem skladu absolutně stěžejní. Šíře sortimentu nedovoluje, aby skladník věděl o každé položce. Díky K2 máme nyní přehled o všech tocích ve skladu a díky čtečkám každý skladník ví, kde jednotlivé položky najde a co přesně má kam vychystat. Práce skladu se tak velmi zefektivnila a není ani nárok na tolik skladníků.
Martin Helcel, majitel HELCEL nábytek


Preberme to osobne
Hanka Přádková
Nechajte nám kontakt a my sa Vám ozvemeDěkujeme za Váš zájem. Jsme rádi, že jste si vybrali právě nás. Brzy se Vám ozveme!Něco se pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím poleSúhlasím so spracovaním osobných údajov
Chcete nám niečo povedať o našich produktoch alebo e-shope? Neváhajte napísať.
Správa bola odoslaná