Späť na výpis referencií

Vďaka K2 sme znížili personálnom obsadení skladu a expedície o štvrtinu

MSM, spol. s r.o.
OdborVeľkoobchod
Obrat500 miliónov Kč
Užívateľov32
Viac o firme
Skupinu MSM Group tvorí niekoľko obchodných spoločností, ktoré sa zameriavajú prevažne na oblasť zdravotníctva a sociálnych služieb. Spoločnosti ako MSM, spol. s r. o. alebo COMESA, spol. s r. o., patria medzi popredných dodávateľov zdravotníckeho materiálu a kompenzačných pomôcok. Skupina pôsobí na českom a slovenskom trhu už od roku 1991 a vo svojej ponuke má napríklad náhrady kolenných, bedrových a ramenných kĺbov renomovanej švajčiarskej firmy Mathys. MSM Group využíva Informačný systém K2 vo verzii Enterprise od roku 2016.
Od roku 2018 s K2 ERP


35
uživatelů

498 mil.
Kč obrat

63
zaměstnanců

Rozsah implementace K2 ve skupině MSM Group
Firma je kompletně řízena Informačním systémem K2. Systém se využívá mimo jiné k evidenci a odesílání poukazů zdravotnického materiálu a kompenzačních pomůcek zdravotním pojišťovnám k proplacení. Informační systém K2 umí pracovat s regulací cen výrobků i s úhradou přes zdravotní pojišťovny, importuje data ze Státního ústavu pro kontrolu léčiv (SÚKL). MSM Group využívá workflow pro řízení některých procesů i publikaci dat pomocí dashboardů.
i

Zajímavosti z implementace K2 ERP
  • Evidence zdravotnických poukazů (s detailem až na konkrétní klienty) a jejich odesílání zdravotním pojišťovnám.
  • Elektronická komunikace se zdravotními zařízeními.
  • Regulované ceny, úhrady zdravotních pojišťoven.
  • Importování dat ze SÚKL.
  • Konsignační sklady.
  • Čtečky ve skladech pro příjem, expedici a inventuru skladu.
  • Automatické přiřazení objednávky obchodníkovi podle druhu zákazníka, oblasti nebo druhu zboží.

„Společnost MSM získala po implementaci IS K2 výhodu – mají k dispozici podrobnou evidenci využití jednotlivých poukazů až na klienty zdravotnických zařízení v jednom informačním systému. Díky tomu mohou pružně reagovat na měnící se požadavky na komunikaci s pojišťovnami. To, že si v současnosti pan jednatel Pušec prakticky sám nastavuje a udržuje přehledy pro obchodníky (mimo jiné i na mobilních zařízeních), svědčí o širokých možnostech uživatelského nastavení IS K2.“
Tomáš Solár, projektový manažer K2


S K2 pracujeme od ledna 2016, kdy jsme definitivně opustili informační systém Microsoft Dynamics NAV (dříve MS Navision) provozovaný v naší společnosti deset let. Tím se nám otevřely dveře k větší uživatelské přehlednosti, konfigurovatelnosti a úpravám systému na míru jednotlivým uživatelům i jejich skupinám. Jako výhodu vidíme přehlednou strukturu systému, snadnou obsluhu a určitou konfigurovatelnost i pro softwarové laiky, včetně faktu, že řadu funkcionalit jsme si schopni nastavovat či konfigurovat uživatelsky – není třeba zásah vývojáře. Díky celkem otevřené platformě, lze do K2 implementovat i specifické požadavky uživatele. Jsme spokojeni také s přístupem koordinátorů, vývojářů a zákaznického centra, kteří jsou nám skutečnými pomocníky „na telefonu".
Vladimír Pušec, jednatel společnosti


Preberme to osobne
Hanka Přádková
Nechajte nám kontakt a my sa Vám ozvemeDěkujeme za Váš zájem. Jsme rádi, že jste si vybrali právě nás. Brzy se Vám ozveme!Něco se pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím poleSúhlasím so spracovaním osobných údajov
Chcete nám niečo povedať o našich produktoch alebo e-shope? Neváhajte napísať.
Správa bola odoslaná