CRM systém

Pochopte potřeby svých zákazníků a využijte veškeré dostupné informace k řízení zákaznických vztahů tak, aby byl spokojen jak Váš zákazník, tak i vy! V Informačním systému K2 jsme pro vás připravili systém CRM (customer relationship management)!

Proč se vyplatí používat naše CRM řešení?

Základní přínosy systémU CRM

Komplexní pohled na zákazníky - jeho obrat, zisk, odebírané položky, saldokonto, platební morálka, ceny, smlouvy, reklamace, kontaktní osoby, jednání, trendy.

Řízení a evidence poptávek a rozpracovaných obchodních příležitostí, hodnocení úspěšnosti nabídek, porovnání s konkurencí (produkty i společnostmi), výtěžnost obchodního potenciálu, sestavování výhledů obchodníků, firmy.

Hromadné (plošné) řízení komunikace se zákazníky, kampaně, výstavy, sledování a měření odezvy zákazníka na dílčí akce, vznik konkrétních obchodních příležitostí, vyhodnocení jejich úspěšnosti, měření ekonomických přínosů.

Největší překážka pro použití CRM

Ačkoliv Informační systém K2 nabízí bohatou funkčnost, rozsah a variabilitu, největší překážkou je pro zákazníky „dobrovolnost“ evidence (na rozdíl od povinnosti v případě ekonomických dokladů). Náš tým specialistů se pro zaměřil na pomoc uživatelům. Cílem je motivovat uživatele systému k vkládání údajů o komunikaci. Nechceme, aby tento proces považovali jen za nadbytečnou práci.

Jak v CRM zjednodušit a podpořit evidenci údajů?

V Informačním systému K2 jsou na kartu zákazníka automaticky nebo pomocí nastavených funkcí zapisována data a doklady, které mají určitou vypovídací hodnotu. Pokud je zapotřebí přesného a konkrétního vyjádření dané osoby, snažíme se zjednodušit postup a minimalizovat počet kláves, které musí uživatel použít. Také jsme do IS K2 zabudovali systém přístupových práv zajišťující zabezpečení dostupnosti uložených klíčových informací pouze oprávněným osobám.

Karta zákazníka

Karta zákazníka využívaná systémem CRM obsahuje všechny informace důležité pro další řízení zákaznických vztahů:

  • evidenci dokladů a aktuálních ekonomických výsledků,
  • veškeré komunikační údaje,
  • kontaktní osoby,
  • segmentaci do nezávislých os,
  • mnoho dalších.

Rozsah i podrobnost evidence si může zvolit sám zákazník a v průběhu používání systému lze toto nastavení měnit. Od statistických údajů z počátku se tak lze přenést až k nejrůznějším rozsáhlým procesům.

Příkladem může být automatické zadání úkolu zodpovědným osobám k řešení neuspokojivého stavu saldokonta upomínaných zákazníků, případně automatická notifikace obchodníkovi.

Lze také vytvořit úkol k plánování návštěv podle zadané četnosti schůzek u jednotlivých společností, který při vložení zápisu ze schůzky bude vyžadovat typ následného pokračování komunikace.

Dalším příkladem je i řízení poptávek a procesu jejich zpracování až po získání realizace obchodu přijetím objednávky a vznikem zakázky.

Výhody CRM řešení

V případě CRM řešení v Informačním systému K2 jistě oceníte nezměrný rozsah souvislostí, které můžete analyzovat, vyhodnocovat nebo použít jako podmínku pro další běh procesu. Tyto procesy je možné definovat buď jako celek (postup pro zpracování poptávky), nebo jen jako subprocesy, které nastávají samostatně naplněním dílčí akce.

Připravili jsme pro vás také skvělého pomocníka pro tvorbu reportů. Před spuštěním reportu lze velmi sofistikovaně zadat, jakým klíčem mají být uložená data zpracována, vyhodnocena a následně zobrazena. Díky tomu si můžete na základě vztahů se zákazníky vytvořit systém sestav, který vám usnadní orientaci a komunikaci.

Další možnosti systému CRM

Do aplikace patří také služba ověřování subjektů z obchodního rejstříku, databází neplatičů nebo subjektů s varováním. Navíc můžete v rámci CRM řešení využít propojení mezi digitální ústřednou a informačním systémem. V Informačním systému K2 je toto propojení využíváno zejména pro bezprostřední zobrazení karty kontaktu během telefonního hovoru a k okamžitému zachycení záznamu a úkolů z obsahu hovoru vyplývajících.

Náš záměr zjednodušovat a ulehčovat uživatelům práci při vkládání a vyhledávání dat v systému představuje i vzdálený přístup do IS K2 z terénu či pomocí Silverlight klienta, nebo z chytrých telefonů používajících systémy Android či WIN8.

Chcete vědět více?

Zaujala vás některá ze služeb našeho portfolia a rádi byste získali více informací? Vyplňte kontaktní formulář a my se vám obratem ozveme!

Vyberte dnešní den:
Zjistěte více
Doporučené stránky
Kalendář akcí

Hrajeme si s filtry a výběry 28.06.2016

K2 webinář Zveme vás na další ze série K2 webinářů, tentokrát na téma Hrajeme si s filtry a výběry

Události

K2 atmitec představí slovenskou verzi Informačního systému K2 point 03.03.16

Aktuální verze Informačního systému K2 nese označení "point". Pro Slovenskou republiku ji K2 atmitec představí 30. března v trenčínském hotelu Elizabeth.

Tradiční K2 meeting days pokračují i v roce 2016 15.02.16

První setkání s názvem “IT pro IT aneb jak provozovat informační systém tak, abyste v tom měli systém” je určeno zejména firemním odborníkům přes IT. 

Odběr novinek

Přihlašte se k odběru novinek K2 atmitec a získejte zdarma elektronické předplatné workstylového magazínu Kádvojka!


E-mail