Zpět na výpis referencí

Zefektivnili jsme procesy reklamačního oddělení

HELCEL nábytek s.r.o.
OborE-commerce
Obrat201 milionů Kč
Uživatelů45
Více o firmě
Rodinná firma Helcel nábytek byla založena v roce 1991 a sídlí v Těrlicku u Havířova. Zabývá se prodejem převážně velkého bytového nábytku, jako jsou sedačky, postele nebo celé ložnice, v sortimentu však mají i menší kusy. Spuštění e-shopu významně navýšilo počet položek v sortimentu, aktuálně se jedná o více než 40 000. Firma HELCEL Nábytek prodává sortiment v České republice a na Slovensku a probíhají přípravy na rozšíření prodeje také do Maďarska. Od roku 2022 spoléhají na K2 ERP.
Od roku 2022 s K2 ERP


45
uživatelů

6 700
paletových pozic

100
vyskladněných palet denně

Rozsah implementace K2 v HELCEL nábytek
Firma HELCEL úspěšně implementovala K2 ERP, který nyní pokrývá celý provoz firmy od skladů přes účetnictví a mzdy až po napojení na jeden externí a jeden K2 e-shop, ceníky, WMS a reklamace. Díky tomuto kroku získala HELCEL novou úroveň efektivity a řízení svých procesů, což umožnilo rychlejší reakci na potřeby trhu a zákazníků. Implementace K2 ERP přinesla do firmy celou řadu výhod, včetně snížení nákladů, zefektivnění komunikace a zvýšení kvality poskytovaných služeb.

Zajímavosti z implementace K2 ERP
  • Implementace K2 ERP probíhala při stěhování firmy do nového distribučního centra.
  • Ve skladu a expedici zavedeny čtečky čárových kódů.
  • Objednávka na e-shopu se může skládat z několika karet zboží. K2 ERP důsledně hlídá související šarže (například odstín látky) a jednotlivé komponenty objednávky.
  • S objednávkami nesouvisí jen sklady, ale kompletní logistika prodeje – jak pro interní, tak i externí přepravu.
  • Došlo k optimalizaci a zefektivnění procesů reklamačního oddělení.

„Při vychystávání dochází ke dvojí až trojí kontrole zboží před vlastní expedicí zákazníkovi. V každé fázi přípravy jednotlivých balíků je možné zboží dohledat a kontrolovat. Podařilo se snížit počet reklamací a zrychlit jejich vyřízení.“
David Huser, projektový manažer K2


Nedávno jsme otevírali nové distribuční centrum a s tím souvisela nutnost investice do nového robustního softwaru – řešení, které nám zastřeší veškeré firemní procesy. Software K2 je v našem skladu absolutně stěžejní. Šíře sortimentu nedovoluje, aby skladník věděl o každé položce. Díky K2 máme nyní přehled o všech tocích ve skladu a díky čtečkám každý skladník ví, kde jednotlivé položky najde a co přesně má kam vychystat. Práce skladu se tak velmi zefektivnila a není ani nárok na tolik skladníků.
Martin Helcel, majitel HELCEL nábytek


Proberme to osobně
Hanka Přádková
Nechte nám kontakt a my se Vám ozvemeDěkujeme za Váš zájem. Jsme rádi, že jste si vybrali právě nás. Brzy se Vám ozveme!Něco se pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím poleSouhlasím se zpracováním osobních údajů
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
Zpráva byla odeslána