Zákaznická podpora

Naším cílem je vaše spokojenost. Vyberte si kanál, který nejvíce odpovídá vašim požadavkům a najděte odpovědi na všechny své otázky.


  • K2 alba. Přečtěte si, jaké novinky vám přináší aktuální verze ERP systému K2.
  • K2 infoservis. Hlavní zákaznický portál, který slouží k hlášení neočekávaného chování systému a zadávání nových požadavků na rozvoj produktů K2.
  • K2 helpdesk. Máte problém se serverem, jiným hardwarem nebo cloudem? Nahlaste nám ho právě zde.
  • K2 dokumentace. Kompletní nápověda k Informačnímu systému K2 online.
  • K2 TV. Videoportál s originálním obsahem – videotipy, webináři i záznamy konferencí a seminářů.
  • Provozní řád DC K2. Jste zákazníci našeho datového centra? Přečtěte si jeho provozní řád.


K2 alba
Každý rok pro vás vyvíjíme novou verzi podnikového systému K2. Nejnovější se jmenuje K2 alba a je skutečně revoluční – protože je první plně webovou verzí, kterou kdy vydal český nebo slovenský výrobce ERP systémů. Naši vývojáři strávili v průběhu roku 66 800 hodin a vyřešili více než 3 300 tiketů, aby vytvořili nejrychlejší a nejintuitivnější verzi systému, se kterým můžete řídit firmu opravdu odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení. K2 alba přináší zásadní posun v klíčových oblastech – výrobě, logistice, obchodu, ekonomice nebo e-commerce. V oblasti výroby přináší nový standard odvádění výroby s možností vazby na data z docházkového systému. V logistice je integrovaný systém hlasového navádění skladníků Whisper, v e-commerce jsme připravili jednoduchou výměnu dat s klíčovými hráči v oblasti marketplace. Výrazně jsme zjednodušili také vyhledávání nebo přihlašovací proces. Účetní potěší automatické zaúčtování dokladů, vývojáře pokročilé funkce API, manažery prvky business intelligence a všechny pak nová grafika a barevné uživatelské rozhraní. Přejeme příjemnou práci opravdu odkudkoliv!

K2 infoservis
Infoservis je naším hlavním komunikačním kanálem s vámi. Najdete v něm nejen sekci pro hlášení chyb, ale také zákaznickou podporu připravenou vám pomoci, jak nejrychleji to jen bude možné. Součástí infoservisu je také diskusní fórum pro širokou vrstvu uživatelů K2. Najdete v něm různá témata, rady, návody a zkušenosti ostatních uživatelů.

K2 helpdesk
Náš K2 helpdesk slouží jako zákaznická podpora v případě hardwarových nebo cloudových služeb. Pokud máte jakýkoliv problém se svou IT infrastrukturou, naši technici vám rádi, rychle a kvalitně pomůžou.

K2 dokumentace
Potřebujete si ověřit, jak funguje některá funkce, nebo jestli je váš postup správný? S tím vám může pomoci kompletní online dokumentace K2 ERP. Je vhodná pro uživatele, techniky i správce systému.

K2 TV
Na našem videoportálu najdete celou řadu užitečných informací. Pravidelně pro vás natáčíme například účetní videotipy - krátká videa s jednou vybranou vychytávkou, která vám usnadní každodenní práci, nebo webináře určené pro uživatele i správce. Na K2 TV najdete také záznamy z našich konferencí nebo účetních seminářů.

Provozní řád datové centrum K2
Tento Provozní řád stanovuje závazná pravidla, podmínky a postupy související s provozem datového centra K2 v Ostravě na ulici Koksární 1097/7, 702 00. Je závazný pro všechny osoby, které do prostor datového centra K2 vstupují nebo se v jeho prostorách pohybují, přičemž tyto osoby jsou povinny tento Provozní řád dodržovat.

Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
Zpráva byla odeslána