Naším cílem je vaše spokojenost. Vyberte si kanál, který nejvíce odpovídá vašim požadavkům a najděte odpovědi na všechny své otázky.
K2 nara. Přečtěte si, jaké novinky vám přináší aktuální verze ERP systému K2.
K2 infoservis. Hlavní zákaznický portál, který slouží k hlášení neočekávaného chování systému a zadávání nových požadavků na rozvoj produktů K2.
K2 helpdesk. Máte problém se serverem, jiným hardwarem nebo cloudem? Nahlaste nám ho právě zde.
K2 dokumentace. Kompletní nápověda k Informačnímu systému K2 online.
K2 TV. Videoportál s originálním obsahem – videotipy, webináři i záznamy konferencí a seminářů.
Provozní řád DC K2. Jste zákazníci našeho datového centra? Přečtěte si jeho provozní řád.
K2 nara
Každý rok pro vás vyvíjíme novou verzi podnikového systému K2. Nejnovější se jmenuje K2 nara. Žijeme v éře AI. Když pracujete v IT firmě, umělá inteligence přestává být marketingovým buzzwordem, ale součástí každodennosti. Urychluje procesy, systémy, řešení. K2 nara je také taková. Umožňuje spoustu chytrých vyhledávání i intuitivních zkratek k cíli. Manažerům systematizuje pohledy tak, aby vždycky znali aktuální stav věcí – a ideálně je viděli v jednom jediném přehledném dashboardu. Co K2 nara umí?
Vyhodnocovat celkovou efektivitu strojů pomocí OEE reportů.
Vizualizovat sklad a najít optimální cestu logistikou.
Vylepšené a mimořádně intuitivní vyhledávání v e-shopu.
Mobilní POS terminály, díky nimž máte pokladnu vždy po ruce.
Personalizace produktů přímo na e-shopu.
Chytré našeptávání přímo ve formuláři (AI Data Suggestion).
Uživatelské dotazníky a ankety přímo v K2.
Zjednodušení náboru zaměstnanců a sjednocení HR procesů.
Chat s kolegy bez externích platforem nebo e-mailů.
Výpočet daně z příjmu právnických osob s možností vygenerovat XML soubor pro podání z pohledu dodávané kvality.
Infoservis je naším hlavním komunikačním kanálem s vámi. Najdete v něm nejen sekci pro hlášení chyb, ale také zákaznickou podporu připravenou vám pomoci, jak nejrychleji to jen bude možné. Součástí infoservisu je také diskusní fórum pro širokou vrstvu uživatelů K2. Najdete v něm různá témata, rady, návody a zkušenosti ostatních uživatelů.
Náš K2 helpdesk slouží jako zákaznická podpora v případě hardwarových nebo cloudových služeb. Pokud máte jakýkoliv problém se svou IT infrastrukturou, naši technici vám rádi, rychle a kvalitně pomůžou.
Potřebujete si ověřit, jak funguje některá funkce, nebo jestli je váš postup správný? S tím vám může pomoci kompletní online dokumentace K2 ERP. Je vhodná pro uživatele, techniky i správce systému.
Na našem videoportálu najdete celou řadu užitečných informací. Pravidelně pro vás natáčíme například účetní videotipy - krátká videa s jednou vybranou vychytávkou, která vám usnadní každodenní práci, nebo webináře určené pro uživatele i správce. Na K2 TV najdete také záznamy z našich konferencí nebo účetních seminářů.
Tento Provozní řád stanovuje závazná pravidla, podmínky a postupy související s provozem datového centra K2 v Ostravě na ulici Koksární 1097/7, 702 00. Je závazný pro všechny osoby, které do prostor datového centra K2 vstupují nebo se v jeho prostorách pohybují, přičemž tyto osoby jsou povinny tento Provozní řád dodržovat.
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
Soubory cookies
Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas!
Tento obsah může shromažďovat údaje o vašich aktivitách. Pokud si přejete zobrazit obsah je potřeba vyjádřit souhlas.