Rádce pro vás
Průvodce výběrem IS, TOP tipy a rady zkušených konzultantů
Víc už potřebovat nebudete
Uběhnou desítky minut, než se o objednávce dozví někdo ve skladu a začne ji řešit.
Ztrácíte své zákazníky, protože si objednali zboží, které ve skutečnosti nemáte skladem?
Ztrácíte čas a prodeje kvůli chybám při synchronizaci dat mezi systémy?
Informační systém K2 zvládne nejen obsluhu e-shopu. Dokážeme se postarat i o váš sklad, účetnictví nebo výrobu. Nabízíme ucelené řešení bez zbytečných chyb při synchronizaci – informace jsou uloženy na jednom místě a každá část systému k nim má plný přístup online. V našem e-shopu máte vždy aktuální informace o skladových zásobách, cenách, variantách i očekávaných termínech naskladnění.
Jakmile K2 e-shop příjme objednávku, vytvoří v systému zakázku, automaticky zablokuje zboží ve skladu nebo odešle objednávku vašemu dodavateli. Pokud je zboží skladem, je zakázka automaticky předána konkrétnímu skladníkovi k zabalení a odeslání. Zboží tak může opustit váš sklad už několik minut po přijetí zákazníkovy objednávky.
Součástí Informačního systému K2 je také vlastní kontaktní centrum. Díky přístupu ke všem datům v systému může pracovník centra vidět nejen telefonní číslo volajícího, ale také záznamy o předchozí komunikaci, historii transakcí, včetně aktuálního stavu nevyřízených objednávek i všech reklamací. Už žádné dotazování na čísla objednávek a zjišťování informací z jiných systémů. S K2 má každý pracovník call centra vše po ruce.
Jak používáme kontaktní centrum v K2 Slovensko | Domluvte si vlastní ukázku
Začínáte každé řešení problému únavným dohadováním se o tom, kdo je za daný problém zodpovědný? Zjednodušte si život! Informační systém K2 zvládne nahradit všechny vaše aktuální systémy. Umíme vám dodat hardware na míru. Dáváte přednost cloudu? Máme pro vás vlastní datové centrum. Naši zákazníci vždycky vědí, na koho se mohou obrátit, pokud mají jakýkoli problém.
Chcete expandovat do zahraničí? S K2 e-shopem nepotřebujete žádnou novou instalaci. Stačí jen přeložit stávající stránky a zakoupit novou doménu. Nový e-shop pracuje se stejnými daty jako dosavadní portály. Stejně jednoduše spustíte svůj e-shop s novou doménou v rámci stávajícího trhu.
V K2 e-shopu je již ve standardu zahrnuta integrace celé řady nástrojů, které pomohou vašemu podnikání. E-shop je optimalizovaný z hlediska SEO, lze jej napojit na Google Analytics a porovnávače zboží, jako jsou Google Nákupy, Heuréka, Zboží a další. Online platby lze provádět mimo jiné přes agregátory GoPay, WebPay nebo PayPal. Služba Balíkobot zase nabízí přímé napojení na 22 přepravců. Napojení na tyto i mnoho dalších nástrojů jsou vám k dispozici ihned po instalaci a ve výsledku vám ušetří další hodiny práce.
Spouštíte nový e-shop? K dispozici máte výběr z 5 základních grafických šablon.
Chcete, aby zákazníci nepoznali přechod na nový e-shop? Připravíme Vám grafiku na míru, totožnou s vaším stávajícím e-shopem, případně pro vás připraví naší UI/UX designéři grafiku dle vašich požadavků.
E-shop obsahuje širokou škálu standardních funkcí, které neustále vyvíjíme. I přesto je celý systém otevřený tak, abychom naprogramovali funkcionalitu přesně podle Vašich potřeb. Pro vývoj a provoz e-shopu používáme nejmodernější technologie (Elastic, Redis, PHP, apod).
Máte zájem o prezentaci K2 e-shopu?