K2 e-shop

  • Žádné datové můstky - dostupnost i cena zboží vždy odpovídá skutečnosti.
  • Automatické vytváření zakázek, blokací ve skladech i objednávek u dodavatelů.
  • Možnost využití jak pro B2C prodej, tak jako B2B portál pro odběratele.
  • Nové nástroje a funkce získáváte bezplatně s aktualizací ERP systému.

E-shop jako součást ERP

Licence ke K2 e-shopu je součástí standardní instalace Informačního systému K2 a dostávate ji zároveň s pořízením celého systému. Totéž platí o jeho aktualizacích, údržbě a rozvoji - jeho bezproblémový provoz i vývoj nových funkcí a nástrojů řešíme v rámci měsíčního udržovacího poplatku za provoz Informačního systému K2.

K2 e-shop jako B2B portál

Naše řešení pro internetový prodej je možné použít také jako B2B portál pro vaše obchodní partnery. Odběratele je možné rozdělit do různých cenových skupin a po přihlášení ke K2 e-shopu se jim zobrazuje pouze jim dostupné zboží s jim nastavenými cenami a slevami. Samozřejmostí je historie objednávek, jejich snadné zopakování, rychlá objednávka či slevové kupóny. Je možné také vytvářet sólo e-shopy pro VIP velkoodběratele.

On-line data bez synchronizace

Díky integraci do Informačního systému K2 máte ve vašich e-shopech neustále aktuální informace jak o skladových dostupnostech, tak i o cenách, variantách či termínech expedice, a to i závislosti na aktuální vytíženosti skladů. Zákazník navíc má neustále k dispozici všechny potřebné doklady (faktury, dodací listy atd.) a může kdykoli vidět aktuální stav objednávky, včetně například toho, v jaké fázi výrobního procesu se nachází.

Jednotná administrace

K2 e-shop spravujete přímo v Informačním systému K2. Nemusíte tak vyplňovat věci dvakrát, ani řešit synchronizaci dat přes můstky. Cokoli v systému změníte se ihned projeví na vašich internetových obchodech. Navíc pracujete vždy v jednom uživatelském rozhraní, na které jste zvyklí a které si můžete přizpůsobit svým vlastním návykům a potřebám. Přímo ze systému tak spravujete zboží, textové stránky, fakturaci, dopravu i reklamní bannery.

Až ke skladníkovi bez vašeho zásahu

Po provedení objednávky v K2 e-shopu se automaticky vytváří v Informačním systému K2 zakázka, zboží ve skladu je systémem zablokováno a vzniká také případná objednávka u vašeho dodavatele. Pokud je zboží skladem, může být zákazka automaticky předána bez zásahu obsluhy až ke skladníkovi, který ji jen zabalí a odešle zákazníkovi.

Přepravní a balíkové služby

Po objednání je v Informačním systému K2 automaticky spuštěn proces vyskladnění a expedice zboží. Zaevidujeme, kterým dopravcem bude zboží přepravováno, jaké má přidělené číslo a kdy bude převzato k přepravě. Díky možnosti propojení se systémy dopravců může zákazník sledovat stav doručení své zásilky.

Platební brány

On-line platby jsou na K2 e-shopu implementovány přes agregátor GoPay. Zákazníci tak mohou za své objednávky na K2 e-shopu rovnou zaplatit platebními kartami, bankovními on-line platbami, klasickým bankovním převodem či pomocí mobilních plateb přes SMS. Samozřejmostí je také možnost platby na dobírku či v hotovosti.

Porovnávače zboží a SEO nástroje

K2 e-shop je připravený maximálně podpořit vaše on-line marketingové aktivity. Kód je strukturovaný a validní, je možné nastavovat všechny důležité META tagy a počítat můžete také s napojením na Google Analytics a porovnávače zboží, jako jsou Google Nákupy, Heuréka či Zboží, a to vždy přesně dle specifikací aktuálních verzí xml souborů.

Rychlá realizace i prodej v zahraničí

Pokud máte zboží zavedené v Informačním systému K2, doba zprovoznění K2 e-shopu se základní grafickou šablonou se pohybuje v řádu několika hodin. Totéž platí pro případné spouštění e-shopů v dalších státech - pokud máte přeložené popisy zboží, stačí zaregistrovat doménu a můžete začít vyřizovat objednávky.

Z čeho se skládá
Informační systém K2?

Máte zájem o prezentaci
Informačního systému K2?

Kontaktujte nás