Rádce pro vás
Průvodce výběrem IS, TOP tipy a rady zkušených konzultantů
Licence ke K2 e-shopu je součástí standardní instalace Informačního systému K2 a dostávate ji zároveň s pořízením celého systému. Totéž platí o jeho aktualizacích, údržbě a rozvoji - jeho bezproblémový provoz i vývoj nových funkcí a nástrojů řešíme v rámci měsíčního udržovacího poplatku za provoz Informačního systému K2.
Naše řešení pro internetový prodej je možné použít také jako B2B portál pro vaše obchodní partnery. Odběratele je možné rozdělit do různých cenových skupin a po přihlášení ke K2 e-shopu se jim zobrazuje pouze jim dostupné zboží s jim nastavenými cenami a slevami. Samozřejmostí je historie objednávek, jejich snadné zopakování, rychlá objednávka či slevové kupóny. Je možné také vytvářet sólo e-shopy pro VIP velkoodběratele.
Díky integraci do Informačního systému K2 máte ve vašich e-shopech neustále aktuální informace jak o skladových dostupnostech, tak i o cenách, variantách či termínech expedice, a to i závislosti na aktuální vytíženosti skladů. Zákazník navíc má neustále k dispozici všechny potřebné doklady (faktury, dodací listy atd.) a může kdykoli vidět aktuální stav objednávky, včetně například toho, v jaké fázi výrobního procesu se nachází.
K2 e-shop spravujete přímo v Informačním systému K2. Nemusíte tak vyplňovat věci dvakrát, ani řešit synchronizaci dat přes můstky. Cokoli v systému změníte se ihned projeví na vašich internetových obchodech. Navíc pracujete vždy v jednom uživatelském rozhraní, na které jste zvyklí a které si můžete přizpůsobit svým vlastním návykům a potřebám. Přímo ze systému tak spravujete zboží, textové stránky, fakturaci, dopravu i reklamní bannery.
Po provedení objednávky v K2 e-shopu se automaticky vytváří v Informačním systému K2 zakázka, zboží ve skladu je systémem zablokováno a vzniká také případná objednávka u vašeho dodavatele. Pokud je zboží skladem, může být zákazka automaticky předána bez zásahu obsluhy až ke skladníkovi, který ji jen zabalí a odešle zákazníkovi.
Po objednání je v Informačním systému K2 automaticky spuštěn proces vyskladnění a expedice zboží. Zaevidujeme, kterým dopravcem bude zboží přepravováno, jaké má přidělené číslo a kdy bude převzato k přepravě. Díky možnosti propojení se systémy dopravců může zákazník sledovat stav doručení své zásilky.
On-line platby jsou na K2 e-shopu implementovány přes agregátor GoPay. Zákazníci tak mohou za své objednávky na K2 e-shopu rovnou zaplatit platebními kartami, bankovními on-line platbami, klasickým bankovním převodem či pomocí mobilních plateb přes SMS. Samozřejmostí je také možnost platby na dobírku či v hotovosti.
K2 e-shop je připravený maximálně podpořit vaše on-line marketingové aktivity. Kód je strukturovaný a validní, je možné nastavovat všechny důležité META tagy a počítat můžete také s napojením na Google Analytics a porovnávače zboží, jako jsou Google Nákupy, Heuréka či Zboží, a to vždy přesně dle specifikací aktuálních verzí xml souborů.
Pokud máte zboží zavedené v Informačním systému K2, doba zprovoznění K2 e-shopu se základní grafickou šablonou se pohybuje v řádu několika hodin. Totéž platí pro případné spouštění e-shopů v dalších státech - pokud máte přeložené popisy zboží, stačí zaregistrovat doménu a můžete začít vyřizovat objednávky.
Máte zájem o prezentaci
Informačního systému K2?