Rádce pro vás
Průvodce výběrem IS, TOP tipy a rady zkušených konzultantů
Informační systém K2 nabízí konsolidované reporty i sdílení důležitých procesů.
26 let s IS K2
799 zaměstnanců
6,1 miliard Kč roční obrat
45 tisíc položek aktivně skladem
6 českých a 1 slovenská společnost v jediné databázi
Informační systém K2 je doslova nedílnou součástí celého holdingu. Největší předností řešení postaveného na K2 je to, jak informační systém zvládá práci s více firmami. Veškerá data holdingu jsou uložena ve společné databázi, procesy ve workflow i práce s uživatelskými účty jsou společné pro všechny firmy. To umožňuje jejich sjednocení uvnitř holdingu, snazší dohled nad jejich dodržováním, ale například také tvorbu interních dokladů automaticky na pozadí. A především možnost vytvářet konsolidované reporty o stavu celého holdingu, ať už formou připravených reportů nebo ad hoc analýzami nad živými daty.
„Velmi si vážím, že společnost Gienger je naším klientem, protože jde o vysoce sofistikovanou firmu s otevřeným přístupem k lidem podpořeným tvrdými čísly. Pokud máte snahu a chuť, jste tady správně. Pokud obhajujete nesmysl nebo pasivitu, nemůžete dlouhodobě uspět. Kdo chce rozvoj, získá podporu vedení, které nevytváří bariéry. Potvrzuji si to opakovaně při každém setkání s panem Hanákem. Otevřenost, inspirace, pečlivý propočet a současně i filozofický přesah do života založený na pravdě a férovosti.“
Pavel Motan, jednatel K2
„Se systémem K2 jsme zvýšili výkon i zisky. Jeden člověk zvládá práci za dva.“
Společnost Gienger začínala na českém trhu v roce 1991, tehdy ještě pod názvem WPM a celkem s pěti zaměstnanci. V průběhu let firma rostla až do podoby dnešního holdingu čítající 7 společností s konsolidovaným obratem přes 6,1 miliard korun, ale hlavně s renomé spolehlivého obchodního partnera, který na trh dodává ty nejkvalitnější výrobky z oboru TZB – topení, sanity, instalatérství, klimatizací, větrání, elektra i inženýrských sítí. Prakticky od počátku své existence přitom Gienger spoléhá na Informační systém K2, který byl ve firmě implementován v roce 1996.