Zpět na výpis referencí

Díky K2 zvládají skladníci vychystávat až 8 objednávek najednou

AUTODÍLY PEMA s.r.o.
OborVelkoobchod
Obrat300 milionů Kč
Uživatelů47
Více o firmě
Autodíly PEMA fungují na trhu od roku 2007. Jak už sám název napovídá, jde o specialisty na prodej autodílů. Jejich primárním prodejním kanálem je online e-shop. Provozují ovšem i kamennou pobočku. Společnost se aktuálně stará o čtyři vlastní e-shopy s nabídkou náhradních dílů pro většinu modelů automobilů. Informační systém K2 využívají od roku 2009.
Od roku 2009 s K2 ERP


47
uživatelů

150 000
objednávek ročně

600 000
položek v sortimentu

Rozsah implementace K2 v Autodíly PEMA
Autodíly PEMA v současnosti využívají Informační systém K2 především k řízení skladu, veškeré logistiky, pro vedení účetnictví a pro komunikaci s dopravci. Snahou společnosti je v maximální možné míře využívat standardní řešení K2. V době implementace Informačního systému K2 firma zpracovávala ve 2 zaměstnancích přibližně 20 objednávek denně. Dnes zpracovává 25 zaměstnanců přibližně 1 000 objednávek za den.

Zajímavosti z implementace K2 ERP
  • Informační systém K2 je využíván jako platforma pro tvorbu vlastních IT řešení.
  • Úpravy v systému IT oddělení Autodílů PEMA zvládá bez zásahu výrobce.
  • Mobilní čtečky čárových kódů využívají standardní rozhraní i funkčnost K2.
  • Informační systém K2 kompletně řídí provoz kamenné prodejny.
  • Využívají vlastní skript na prvotní příjem zboží.
  • Zavedení mobilních čteček eliminovalo chybné objednávky vinou záměny zboží.
  • Řízený sklad K2 zvýšil efektivitu práce až o 40 %.

„Společnost se od svých začátků používání Informačního systému K2 snaží o fungování v maximální míře na standardním řešení K2, zejména řešení pro řízený sklad. Aktuálně spravují čtyři e-shopy i kamennou prodejnu a veškerou logistiku. Mohou si tak v K2 tvořit fronty práce pro skladníky nebo spočítat počet odbavených objednávek zcela online.“
Jan Kurfürst, Business Development Manager K2


IS K2 zabezpečuje celkový koloběh dokladů a fungování naší společnosti. Od přijetí nabídky z některého z našich e-shopů, vyskladnění, zabalení, expedici, fakturaci, případně vyzvednutí v kamenné prodejně. Vše zajištuje K2. Díky K2 naši zaměstnanci v každé fázi prodeje ví, co mají dělat. Jediná datová základna nám umožňuje mít méně zboží na skladě, protože v K2 vidíme, že dodavatel k nám stihne zboží dodat do expedice zásilky zákazníkovi.
Martin Frič, jednatel společnosti Autodíly PEMA

Proberme to osobně
Hanka Přádková
Nechte nám kontakt a my se Vám ozvemeDěkujeme za Váš zájem. Jsme rádi, že jste si vybrali právě nás. Brzy se Vám ozveme!Něco se pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím poleSouhlasím se zpracováním osobních údajů
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
Zpráva byla odeslána