Vítězí ten, kdo nejlépe zná zákazníka

Přehledná databáze aktuálních i potenciálních partnerů.

Rychlé předávání informací napříč odděleními.

Snadné vyhodnocování úspěšnosti marketingových i obchodních aktivit.

Okamžitý přehled o obchodních příležitostech.

Přehled o chování zákazníka v rámci celého systému.


Rozšiřujte nejcennější databázi vaší firmy
Evidujte každý krok na cestě k vašemu zákazníkovi. Díky tomu podstatně zvýšíte šanci, že s ním v budoucnosti vytvoříte silné pouto. Pomocí modulu CRM je možné v podnikovém systému K2 evidovat a neustále doplňovat informace o obchodních partnerech, marketingových kampaních, kontaktních osobách či obchodních příležitostech. Právě v této databázi se ukrývá mimořádná perspektiva pro další růst vaší společnosti.


Všechny důležité informace o zákaznících jsou dostupné všem a na jednom místě.
Pavel Dziadzio, manažer vývoje

Neustále aktuální informace
Jsou vaši obchodníci právě na cestě? I tak máte neustálý přehled o tom, co se kterým zákazníkem právě řeší. CRM od K2 umožňuje jednoduše řešit přístupová práva. Veškeré informace, které jsou v systému uložené, jsou dostupné všem členům vašeho týmu. Celý tým tak má okamžitě dostupné zápisy z obchodních schůzek, hovory s pracovníky produktové podpory, e-mailovou komunikaci, všechny aktuální objednávky včetně jejich stavu či aktuální saldo. Vše včetně evidence osob, které se komunikace účastnily.

Bodujte své obchodníky i zákazníky
Evidovaným činnostem lze přiřazovat bodové ohodnocení a sledovat tak nejen míru aktivity jednotlivých členů vašeho týmu, ale také aktivitu v rámci vybraných obchodních partnerů. Následně se můžete nechat systémem automaticky upozornit ve chvíli, kdy je dosažena vámi definovaná hranice pro navazující akci. Například, pokud potenciální zákazník navštíví za určitě období opakovaně váš web a rozklikne poslední newsletter, může být upozorněn obchodník, aby do firmy zavolal s nabídkou.



Zákazník ocení rychlou komunikaci
Pracovníci podpory mají k dispozici kompletní informace o aktuálních i historických objednávkách a jejich stavu, a také zápisy z předchozí komunikace se zákazníkem. Jsou tak schopni bez zdlouhavého zpovídání klienta přejít ihned k řešení jeho požadavku a ušetřit spoustu času nejen jemu, ale také zrychlit průměrný čas na odbavení požadavku.
Ještě větší usnadnění pracovníkům podpory přináší kontaktní centrum propojené s telefonní ústřednou. Už ve chvíli, kdy vyzvání telefon, se pracovníkovi zobrazí informace o zákazníkovi, který volá, a může se tak na hovor předem připravit.

Zvyšte účinnost obchodních týmů
Jednotlivé obchodní či marketingové aktivity můžete snadno zacílit na správnou cílovou skupinu, a to jak na základě obecných parametrů (např. obor a lokalita podnikání, počet zaměstnanců či pracovní pozice cílové osoby), tak podle specifických ukazatelů, jako je poslední schůzka nebo návštěva tematického semináře či jiné akce.



Nabídky a poptávky
Systém eviduje veškeré současné i minulé poptávky. Ať už ty, o které stojí vaši zákazníci – nebo ty, jež posíláte dodavatelům. Díky tomu mohou obchodní zástupci jednodušeji tvořit nabídky pro své zákazníky; včetně množství funkcí pro nastavení nabízených cen a vyhodnocení ziskovosti nabídky. Samotné nabídky je možné vyhotovit ve více variantách. A ve chvíli, kdy zákazník nabídku akceptuje, stačí ji jednoduše překlopit do zakázky.

Proč řídit CRM s K2?
  • Partneři a kontaktní osoby
  • Evidence veškerých obchodních a marketingových aktivit
  • Kompletní historie vztahu s obchodními partnery
  • Nabídky a poptávky
  • Příležitosti a kampaně
  • Kontaktní centrum a automatický zápis e-mailů do aktivit
  • Zjednodušená tvorba nabídek zákazníkům
  • Přehledy formou kalendářů i Kanban boardu
  • Evidence telefonních hovorů a e-mailové komunikace se zákazníkem
Příklady použití

Evidence, řízení a vyhodnocování obchodních příležitostí
CRM systém umožňuje sledovat a spravovat potenciální obchodní příležitosti od počátečního kontaktu až po uzavření obchodu. Můžete například sledovat, kdo je zodpovědný za každou příležitost nebo jak dlouho je ve fázi jednání.

Tvorba nabídek zákazníkům
Díky CRM systému máte při tvorbě nabídky k dispozici veškeré údaje o zákazníkovi, včetně jeho předchozích nákupů a nabídek. Tím se zkracuje čas potřebný k vytvoření nabídky a zlepšuje se její relevantnost.

Evidence historie vztahu s obchodním partnerem
CRM ukládá veškerou komunikaci, setkání a transakce s každým zákazníkem. To umožňuje poskytovat personalizovanou službu a lépe porozumět zákaznickým potřebám.


Evidence telefonních hovorů nebo e-mailové komunikace se zákazníkem
CRM automaticky ukládá veškerou komunikaci se zákazníky, což umožňuje snadné vyhledávání a zpětné prohlížení historie komunikace pro zlepšení služeb a porozumění zákaznickým potřebám.
Proberme to osobně
Hanka Přádková
Nechte nám kontakt a my se Vám ozvemeDěkujeme za Váš zájem. Jsme rádi, že jste si vybrali právě nás. Brzy se Vám ozveme!Něco se pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím poleSouhlasím se zpracováním osobních údajů
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
Zpráva byla odeslána