Zpět na výpis řešení

Docházkový systém

Ať přesně víte, jak to ve firmě chodí

Zpracování docházky různými způsoby.

Přehledné informace pro zaměstnance.

Kontrola průchodů docházkovými terminály.

Snadné zadávání plánovaných absencí i nepřítomností.

Vlastní hardwarové řešení.


Docházka je základ systému
Správná a přesná data o docházce jsou dnes nezbytná nejen pro výrobní firmy. Právě proto v Informačním systému K2 rozvíjíme modul nazvaný Docházkový systém. Data o pracovní době svých zaměstnanců tak máte bezpečně uloženy rovnou ve vašem systému, aniž byste k tomu potřebovali systémy třetích stran. Pokud je docházkový systém součástí informačního systému, máte jednoduše přehled o přítomnosti či nepřítomnosti na pracovišti.


Díky webové K2 mají zaměstnavatel i zaměstnanec přehled o docházce kdekoli a kdykoli k dispozici.
Alena Bártová, specialista produktové podpory


Data jednoduše a rovnou do systému
Prostřednictvím webové K2 lze modul spustit na většině moderních zařízení a mít vše rychle a přehledně uloženo přímo ve vaší K2. Využívá přitom virtuálních i pevných docházkových terminálů, pro které nabízíme své vlastní hardwarové řešení. Propojujeme modul docházky s celým podnikovým systémem.

Zpracování docházky různými způsoby
Systém K2 umožňuje pestrou paletu možností, jak zpracovávat docházku. Můžete využít zpracování na základě průchodů docházkovými terminály, z modulu pro evidenci a správu Projektů v IS K2, na základě nadefinovaného modelu pracovní doby či z informací z modulu pro řízení Výroby.



Intuitivní přehled pro zaměstnance
Portál zaměstnance umožňuje zaměstnancům přehlednou orientaci v důležitých informacích. Ať už jde o zůstatky dovolené, sick days, rozdíly odpracovaných hodin vůči fondu nebo přehledné zobrazení celé zpracované docházky. Zároveň monitoruje průchody docházkovými terminály a poskytuje také možnost využít virtuální docházkový terminál. Vedle toho zobrazuje osobní informace, které má zaměstnavatel k dispozici, umožňuje zadávat plánované absence či nepřítomnosti nebo zobrazovat výplatní lístky.

Automatické přiřazování směn a řešení priorit
Systém K2 dokáže dle času příchodu zaměstnance přiřadit adekvátní směnu a na základě ní docházku vyhodnotit. Stejně tak dokáže, dle zadaných priorit, u jednotlivých typů absencí při zpracování docházky, upřednostnit absence s vyšší prioritou.



Pořízení fotografie zaměstnance
Při průchodu jednotlivými terminály je možné uložit ke každému průchodu aktuálně pořízenou fotografii zaměstnance a tím ulehčit zpětnou kontrolu. Zároveň se tím přispívá i k bezpečnosti firmy jako takové.


Proč mít docházkový systém od K2?

  • Propojení docházky s celým systémem
  • Pevné i virtuální docházkové terminály
  • Mnoho variant zpracování docházky
  • Portál zaměstnance
  • Webová K2
  • Snadné zadávání nepřítomnosti či absencí
  • Zobrazení výplatních lístků
  • Zůstatky dovolené a sick days
Příklady použití

Portál pracovníka
Aby měli zaměstnanci jednoduchý přístup k údajům z docházky, je možné například ve výrobní hale zřídit kiosek, kde se každý zaměstnanec může přihlásit do K2 stejným čipem, jaký používá pro docházku a údaje si zobrazit.

Docházkový terminál
Přímo na docházkové terminálu si mohou zaměstnanci mimo zůstatků dovolené a aktuálního salda zobrazit také informace o posledních průchodech docházkovými terminály.

Proberme to osobně
Hanka Přádková
Nechte nám kontakt a my se Vám ozvemeDěkujeme za Váš zájem. Jsme rádi, že jste si vybrali právě nás. Brzy se Vám ozveme!Něco se pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím pole
Vyplňte prosím poleSouhlasím se zpracováním osobních údajů
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
Zpráva byla odeslána