Jak probíhá implementace K2?

Naši projektanti mají nadoborové zkušenosti...

  • Analýza firemních procesů

    Prvním krokem je zpracování projektu implementace, v rámci kterého provedem podrobnou analýzu firemních procesů a stávajících ekonomických a informačních systémů. Jednotlivé procesy popíšeme a navrhneme jejich optimalizaci.

  • Instalace a nastavení K2

    Následuje instalace standardní verze Informačního systému K2, její přizpůsobení či rozšíření na míru firmy a její nastavení dle specifikací z projektu implementace. V rámci tohoto kroku proběhne také migrace dat z původních systémů a propojení na externí služby a nástroje.

  • Zaškolení zaměstnanců

    Po instalaci a nastavení Informačního systému K2 je třeba proškolit všechny zaměstnance, kteří se systémem budou v ostrém provozu pracovat. Školení může probíhat jak přímo ve firmě, tak v našich oficiálních školicích centrech.

  • Asistence v ostrém provozu

    Posledním krokem při zavádění našeho ERP systému je nasazení do ostrého provozu. Během prvních dní jsou naši konzultanti přítomni ve firmě a pomáhají uživatelům s prvními kroky v reálném provozu.

Co obnáší provoz
Informačního systému K2?

Zjistit více

„K2 nám umožňuje efektivně řídit 7 firem. Díky podrobným analýzám firemních dat se můžeme kvalifikovaně rozhodovat a mít jejich úspěch plně ve svých rukách.“

Albie Mottershaw (generální ředitel ve společnostech Global Amenities Direct Inc., Global Amenities Direct Ltd.)

Albie Mottershaw (generální ředitel ve společnostech Global Amenities Direct Inc., Global Amenities Direct Ltd.)