Řízení servisních služeb

Další z řady webinářů představí zcela nový modul Servisu a údržby.

Rozsah

30 minut

Termíny

Proč se zúčastnit?

Seznámíte se s novým modulem Servis a údržba, který umožňuje jednoduše a přehledně řídit vaši servisní činnost.

Co vás čeká?

  • Základní nastavení modulu
  • Vytváření servisovaných zařízení
  • Plánování servisních úkonů

Pro koho?

Webinář je určen pro vedoucí servisních týmů, kteří chtějí jednoduše plánovat servisní akce z pohodlí K2.

Proč bychom se měli pravidelně účastnit K2 webinářů?

"Často se setkáváme s tím, že znalosti práce s informačním systémem ve firmách postupem času klesají a uživatelé přestávají používat některé užitečné funkce a návyky. Díky našim K2 webinářům je možné znalosti práce s Informačním systémem K2 bezplatně rozšiřovat. Vše navíc bez nutnosti dlouhého dojíždění do školicích center, přímo z pohodlí pracovní kanceláře."

Martina Krpcová, marketingová koordinátorka

Martina Krpcová

Ohlasy na naše akce

  • „U K2 podpory velmi oceňuji pravidelné pořádání bezplatných webinářů, které lze shlédnout i dodatečně ze záznamu.“

    Petr Tommek (Hašpl a.s.)

  • „K2 webináře beru především jako ověření zaběhnutých postupů v naší firmě. Přitom se mohu naučit něco nového a zjistit aktuální vývoj v konkrétní problematice.“

    Rudolf Jarkulisch (SKOL, s.r.o.)

  • „K2 webináře jsou skvělou pomocí, návodem a inspirací k našemu lepšímu využívání Informačního systému K2.“

    Kamil Bečár (MiTaF, s.r.o.)

  • „K2 webináře mi ukazují cestu ke snazšímu využívání Informačního systému K2. Jejich zhlédnutím vždy přijdu na vylepšení, která mi následně usnadní mou práci.“

    Michaela Möbiusová (Stoklasa textilní galanterie s.r.o.)

Aktuální termíny

Máte dotaz k našim akcím? Neváhejte a obraťte se na nás